Friday 30 October 2015

Kisahku Roti Canai Gula






Alkisahnya..

Aku : Diana, tolong belikan roti canai gula.
Diana : Ok.

10 minit kemudian...

Diana : Nah weyh. Jom makan. Aku dah lapar nie.
Aku : Yeahh, roti canai gula. Terima kasih, Diana.
Diana : Sama-sama kasih :D

Dengan muka excited buka bungkusan roti canai.

Aku : Weyhh, asal ada GULA dalam plastik ?
Diana : Sebenarnya weyh. Aku mamai-mamai tadi. Kan baru bangun tidur terus ke kafe. Aku rasa aku order roti canai gula. Tapi, abang tu tanya roti canai gula asing macam mana entah. Aku main angguk jew. Last-last, inilah hasilnya. ROTI CANAI + GULA. Sorry ..

Akhirnya, tawa ku pecah. Bantai aku gelakkan Diana A.K.A. roommate ku kaw-kaw. Aku order Roti Canai Gula. Yang aku dapat Roti Canai DENGAN Gula :'D

-SEKIAN-

No comments:

Post a Comment